ICT Plaza


Agenda ICT Plaza

De toekomst van ICT

Datum 16-05-2018
Duur Gehele dag
Plaats Hoevelaken
Locatie Expo Hoevelaken

Voor het 6e jaar op rij organiseert GBNED in samenwerking met NOVAK op woensdag 15 maart 2017 de "praktijkdag CRM, digitaal dossierbeheer (met werkprogramma's) en data-analyse" voor de accountancy.

Doel
De intermediair inzicht bieden in visie en oplossingen voor CRM, werkprogramma's, digitaal dossierbeheer en met ook data-analyse voor de auditfunctie. Met speciaal aandacht voor: de mogeijkheden van CRM voor uw kantoor. Vanwege de belangstelling is apart aandacht voor CRM binnen de kantoorpraktijk. 

Ontvangst vanaf 13.00 uur met koffie.

Programma (onderhanden - suggesties zijn welkom)

13.30 uur
Inleiding door door dagvoorzitter Gerard Bottemanne, GBNED

13.35 uur
CRM voor de accountancy
Welke mogelijkheden biedt  CRM voor de accountancypraktijk?
Op basis van het rapport "CRM voor de acountancy", neemt Gerard Bottemanne u mee door de functionaliteit, eigenschappen en het aanbod van dergelijke systemen.

13.55 uur
CRM in de praktijk

14.30 uur
Digitaal dossierbeheer in de praktijk van A3accountants
A3accountants hanteert al geruime tijd een strakke scheiding tussen een ADV (administratieve dienstverlening) dossier en een 4410 dossier. Dus de echte scheiding tussen boekhouden en samenstellen. Hiernaast heeft A3accountants de overgang naar een digitaal dossierbeheer achter de rug en profiteert van (automatische) koppelingen tussen verschillende softwaresystemen.
Adri Smulders AA, vennoot, deelt zijn ervaring met u.

15.00 uur
Pauze met koffie en netwerken.

15.35 uur
PKF Wallast, Accountants en belastingadviseurs digitaliseert 
PKF Wallast, Accountants en belastingadviseurs digitaliseert ook haar samenstelwerkzaamheden. Op dit moment moment is zij in het proces van onderzoek, testing en keuze voor een digitaal samensteldossier. Van belang zijn efficiency, gebruikersvriendelijkheid en content (RJ en NV COS compliant). Bovendien is de focus op risicogericht samenstellen. 
De presentatie is bedoeld voor elk kantoor dat verder verder wil komen in digitaal dossierbeheer.
Linda van Tuijl en Eric Gort nemen u mee door hun besluitvormingsproces en de daarbij relevante keuzemomenten.

16.15 uur
Data analyse in de praktijk

17.00 uur
Broodjesmaaltijd en netwerken.

18.00 uur
Conclusies rapport "Digitaal dossierbeheer en werkprogramma's 2017".
Wie zijn de aanbieders van werkprogramma's en welke ondersteunende software is er op de markt? Welke trends en ontwikkelingen worden genoemd?
Door Gerard Bottemanne, Onderzoeksbureau GBNED.

18.15 uur
Forumdiscussie met softwareleveranciers en deelnemers in de zaal. 

18.45 uur
Napraten met leveranciers op de informatiemarkt.

19.15 uur
Einde bijeenkomst.

Locatie:
EXPO Hoevelaken 
Koninginneweg 1
3871 JZ Hoevelaken
(gratis parkeren op eigen terrein)

Kosten
Het deelnametarief bedraagt 160 euro incl. lunch (excl. BTW).
Leden van Auxilium, BSPD, NOAB en NOVAK betalen het gereduceerde tarief van 135 euro.

Vroegboekkorting
Bij aanmelding vóór 10 februari a.s. geldt altijd het vroegboektarief van 130 euro (excl. BTW) per deelnemer.

Overdrachtsuren PE
NBA: in aanvraag.

 

Sprekers

Met meerdere uitstekende sprekers, zoals:

Gerard Bottemanne
Guus Ham

Organisator Onderzoeksbureau GBNED
E-mail gerard@gbned.nl